Festa de la Tardor 2022

Diumenge passat, 23 d'octubre, l'Orquestra va estar present a la 47a edició de la Festa de la Tardor, seguint la tradició dels darrers anys. Veieu-ne les imatges.

L'Orquestra va participar amb una parada a la Plaça Octavià, des de la qual va estar informant els visitants sobre els concerts d'aquesta nova temporada 22-23 que iniciem amb el concert d'aquest divendres 28 així com de les condicions i avantatges per fer-se soci o sòcia de l'Orquestra Simfònica Sant Cugat.

Considerem que la participació en aquesta festa ja tan tradicional va ser un èxit ja que vàrem contactar amb molta gent que ens va demanar informació per associar-se i també sobre els propers concerts.

Com sempre, va ser un plaer participar en aquesta activitat juntament amb la resta d'entitats de la ciutat. Aquest any, a més, vàrem tenir la col·laboració d'algunes sòcies de l'Orquestra que ens van acompanyar en diferents franges horàries per explicar la seva experiència i el perquè -des del seu punt de vista- val molt la pena formar part d'aquest col·lectiu amb més de 30 anys d'història i tan vinculat a la ciutat.

Gràcies a totes i tots els que ens vareu visitar! Us deixem un recull de fotos.

FestaTardor22 simfonicacugat02x500

FestaTardor22 simfonicacugat03x400    FestaTardor22 simfonicacugat05x400